Het hoge woord is eruit……

25 Jan

We gaan op wereldreis!!!!!!!!!!

We hebben eind 2010 besloten dat het er toch maar eens echt van moet komen. Na jaren tegen elkaar zeggen dat het ons wel gaaf lijkt om het eens te doen hebben we nu dus echt de knoop doorgehakt. We gaan!

Voor onszelf hebben we besloten dat we het huis en alles wat we niet meer nodig zijn gaan verkopen en alle dingen die we echt willen bewaren gaan we ergens opslaan op een zolder of zo.

We hebben iedereen ingelicht in de families en vriendenkring en die reageerden echt super! Ze vonden het heel leuk voor ons maar op 1 voorwaarde en dat was dat we wel weer een blog gaan bijhouden waarop we af en toe wat van ons kunnen laten horen. Haha, nou bij deze!

Beide werkgevers zijn ook ingelicht. Hier waren de reacties ook super! Natuurlijk is het eerst even schrikken maar daarna alleen maar begrip. Ik (Bert) heb aangegeven dat ik het komende studieboekenseizoen nog gewoon van de partij ben, maar dat dit wel mijn laatste seizoen zal zijn! Ik (Jorina) heb aangegeven dat ik na onze reis graag terugkeer bij mijn werk.

Komende tijd gaan we vanalles uitzoeken voor de verkoop van de woning en wat we allemaal moeten regelen voor hypotheek, verzekeringen, belastingen enzo. Verder gaan we een beetje nadenken over waar we allemaal naartoe willen tijdens onze reis en wat dat allemaal moet gaan kosten.

We hebben het plan om zoveel mogelijk het lekkere weer achterna te reizen. We willen proberen om tijdens de reis te gaan couchsurfen en werken voor kost en inwoning op boerderijen en andere leuke dingen. Dit om toch een beetje binnen het budget te blijven.

Nu weten jullie allemaal een beetje van hoe en wat en we houden jullie op de hoogte.

Eén reactie to “Het hoge woord is eruit……”

  1. Nicolien Struik 6 februari 2011 bij 3:03 pm #

    Heeeellll veel plezier!!! Ik ga jullie missen!!!

Geef een reactie

